2018

Godtlevert

Client
Godtlevert
TEASER

Matkasser har tatt Norge med storm og Godtlevert ønsket å vise frem alle de gode fordelene som følger med å abonnere på matkasser. De var klare til å lansere Favorittkassen, fylt med middagsfavoritter som gjør hverdagen enklere. I tillegg lagde vi en film for en av de andre populære kassene, nemlig Hurtigkassen.

favoritt-og-hurtigkassen-thumb-1-min
Løsning

3 av 4 nordmenn vet at ikke hva de skal ha til middag når klokken slår 16.00. Det byr på slitsomme butikkrunder med lavt blodsukker og barn på slep. Det fine med Godtlevert er at de løser hele hverdagsfloken slik at du slipper å finne ut hva du skal lage for å så måtte ta turen til btuikken. Dette ble utgangspunktet for filmen vi lagde som traff rett i hjertet på målgruppen. Vi kjørte i tillegg et taktisk prisløp for å øke konverteringer med et introtilbud i egne kanaler og på bannere.

video-poster
Resultater

Filmen førte til et kraftig hopp på salgsstatistikken og Favorittkassen fikk befestet sin posisjon som Norges mest populære matkasse. Hurtigkassen på sin side ble varmt mottatt av det norske folk og raskt populær og kunne vise til svært gode salgstall. Produktet er i dag et av hovedproduktene til Godtlevert.

video-poster
Se prosjekt